Udnyt potentialet i Bing Ads

Selv om Google er den altoverskyggende søgemaskine, skal man ikke undervurdere Bing. Omkring 30 % bruger Microsofts søgemaskine Bing (og Yahoo). 30 procent – det er mange potentielle kunder at gå glip af. Den lader vi lige stå lidt. En anden fordel er, at der endnu ikke er så mange, der annoncerer på Bing. Og det kan du med fordel udnytte.

Umiddelbart ligner principperne i Google Adwords og Bing Ads hinanden, og der er da også mange fællestræk. Vi kan hjælpe dig med at annoncere på Bing og dermed øge din synlighed over for potentielle kunder.

Brug Bing annoncering som supplement til Google Adwords

Det er vigtigt at understrege, at vi generelt anbefaler Bing som supplement, og ikke som en erstatning af Google Adwords. Arbejdet med Bing Ads foregår på samme måde som med Adwords, og her kan du læse mere om, hvordan vi arbejder med optimering af Adwords-kampagner.

Du er mere end velkommen til at kontakte os på tlf. 41 41 53 85, hvis du har spørgsmål.